i bruise easily

Ok, NOTE TO SELF: Somna inte över böckerna det gör jäkligt ont när man vaknar!

 

Jag är ett hopplöstfall! Ingen självdisciplin alls! Helt värdelöst att sitta och intala mig att jag ska göra något eller inte göra något då jag gör det motsatta så fort jag får chansen!

 

Men nu ligger jag efter i min egen super slappa planering som jag har gjort! Vad håller jag på med?

 

Dagens ursäkt: Det låter för mycket här, så jag fortsätter hemma!

 

Ok, visst fortsatte jag hemma en stund… Dock så föll huvudet neråt sakta men säkert!

Imorgon så jävlar! Ska inte köra hela den här ”jag väntar till efter tolv får ändå inget gjort innan tolv…”– ursäkten.

 

Positiv sak: Det är snart över!   


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0