hello darkness my old friend

Ok, jag har en idé… Kommer ni ihåg då man var liten och ens cykel blev snodd i Årby? Kommer ni ihåg hur man visste att någon cyklade på en stulen cykel?

 

För er som inte vet så var hela cykeln spraymålad i samma färg. Jag var alltid lite smått avundsjuk på de med sådana cyklar! Som 7åring tyckte jag att det var de coolaste som fanns, med en cykel som var helt röd eller grön.  

 

Eftersom jag inte fick spraya min cykel för pappa så letade jag efter en sådan cykel i affärerna (vilket självklart inte fanns!).

 

Men nu i sommar så ska det sprayas rött! Hela cykeln ska bli röd! Utom däcken då… (Fast än det skulle vara super coolt!)

 

Nu är frågan den bara: Kommer jag bli tagen av polisen när jag cyklar på min cykel?

 

Dagens I-landsproblem: Alla mina solisar är i Slöddertälje!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0