heaven

Är skyldig Min Slampa en ursäkt… Människan kom och satt i flera timmar och försökte banka skiten i mig (nästan inte bokstavligttalat). Men medan fraser som ”Du är juh efterbliven!”, ”Nee sluta tänk istället!” och några till haglade över mig. Så blev jag ändå lite peppad innan det var dags att sluta för dagen, ”Du kommer klara det här!”.

 

Så nu när jag har två personer som tror på mig (en lite mer än den andra kanske…) så ska jag sluta vara en mes och tro för första gången på att jag kommer klara det här!

 

Som Sissela sade ”Allt handlar om inställning!”.

 

Så nu ska jag sluta känna mig som en vårrulle och börja känna mig som den Naturare jag egentligen (längst bak, bakom allt annat, djupt nere i själen) är.

 

Nu är det dags att sova… Så att jag inte somnar, som jag brukar göra!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0