happy

Representativ sysselsättning av hög makt.

 

Idag fick jag nog. Jag och Fröken Östlund tog pendeln in mot stan (Stockholm City), där det shoppades och åts sushi. Men bäst av allt spanades! Vi kom dock fram till att de snyggaste killarna finns i Sveriges bästa stad, Göteborg! Men även att svenska män är de snyggaste männen i världen, eftersom de åldras på ett bra sätt.

 

Så förutom lite nya kläder, glass och ögongodis, så blev det även en tur till min kusin och hennes man och deras 3 åriga son. Fröken Östlund var självklart medbjuden och oj som det lektes! Både hon och jag kände oss som treåringar där vi satt och lekte med lego och diverse flum.

 

Nu väntar sängen, imorgon väntar en helg i Etown. Jag längtar till valborg i Rothoffs parken, fast jag har lovat mamma att jag ska vara med på middagen i år…

 


Jag vill bara ha en sak och det är dig.  

Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0