Darling, you know i'm no good (A)

Jag kan inte sova!

 

Vet inte om det är för många tankar eller för många minnen som sätter stopp för det hela…

 

Jag är nog lite knäpp också! Börja ass garva åt ingenting! Och nu känns det som om jag vill ställa mig och skrika rätt ut, som man gör på sommaren när man är full och knäpp.

 

Så med kära Amy Winehouse i bakgrunden och slampig pyjamas ligger jag här och sjunger med till Amy Winehouse – Me & Mr Jones!

 

Är det vårsolen eller har jag fler skruvar lösa än jag tror?

Men jag vill så mycket just nu, tyvärr är klockan inte ”dags” för något av dem sakerna!

 

Någon mer som inte sover? Jag känner mig flummig och allmänt störd!

Oh no, snart kommer jag få en dum idé!

 

Hade jag varit i Etown hade jag nog dragit på mig massa kläder och släpat en filt ute på altanen… Fast det är obehagligt att sova där ute med tanken på alla harar som springer runt (och att Nyfors ligger så nära är inte heller ett plus…).

 

Jag saknar då jag hade feber och såg rosaelefanter!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0