"Äh hon kommer inte klara det! hon kommer äta klubba när hon kommer hem eller något!"

Ok, jag har gjort något dumt! Något som bara jag kan göra i febertillstånd, eller med tequila i kroppen…

 

Jag har slagit vad med Min Slampa om att jag inte ska äta godis (kakor, bakelser (tårta med godis som dekoration) och kexchoklad räknas inte!) fram till sommaren, alltså 1/6…

 

Om jag skulle faila (vilket jag kommer göra!) så kommer det leda till oanade konsekvenser som bara Min Slampa vet om (tack gode gud för det!).

 

Jag kommer döö! HAHAHAHAHA!

 

Det roliga är att jag kommer glömma bort mitt ”godisförbud” och råka äta godis…

HAHAHA, eller tröttna på det hela och äta godis lita halvt med flit för att se vad som händer…

 

(Jag har feber just nu, så att ni (läs du) vet!)

 

Jag kommer ångra det här, känner det på mig… Alltid jag och få för mig något knäppt som jag egentligen inte klarar av…

 

Men så alla vet har klarat mig i över ett dygn nu :D


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0