21:21 och så lite till

Jaha, då sitter man hemma vid köksbordet och pluggar… Precis som när man bodde hemma!

 

Fast där är köksbordet mycket mycket mycket större än det här!

Men samma känsla ändå, böckerna utspridda och pennan i högsta hugget! ¨

 

Det känns bra. Jag får något gjort och jag har kylskåpet inom räckhåll. Fundera på att gå och träna idag med… Fick juh inte springa något igår! Fast nja… Jag pluggar istället och sen kollar någon skum film på Voddler istället… Orkar inte med mardrömsbron idag.

 

Ne, nu ska jag fixa mat och sen dyka ner i böckerna igen!

 

Dagens I-landsproblem: Jag har fått e-faktura men jag kan inte se den, så jag måste till banken i ESKILSTUNA!! För min bank är en fristående bank (?!?!?!)… SÄMST!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0