Stora Klumpens tandkräm smakar jenka

Bloggar från badrumsgolvet.

Tjuvar internet från de som bor mittemot.

 

Och jag har inte ens druckit!!

 

Underbara Skarlett fyller idag (27) så vi var hos henne och fira henne. Under en kväll lyckades vi prata om allt mellan himmel och jord (bokstavligen talat!). Jag tycker så synd om Saaandrita som inte kommer kunna sova ikväll men sötnöten får ha lampan tänd!

 

Jag älskar verkligen mina vänner!! Det går inte att hitta bättre vänner som förstår och accepterar allt!

Tack för att ni finns, era små miffon! *Ger en bamsekram*

 

Nu ska jag ta mig till min säng och sova!

 

Dagens I-landsproblem: Det är för skönt på badrumsgolvet!


Är du en tyst tiger?
Postat av: sa

jag är inte en tyst tiger. rrrrawwww



JA PÅMINN MEJ INTE OM DEN NATTEN :(

2009-10-02 @ 17:08:17
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0