Like a rainbow 'round my heart

Torsdagen var helt sjuk!

Det började redan på lunchen då någon kom på iden med att dricka innan nästa lektion för att se om det blev bättre. Hör och häpna den blev bättre! Läraren blev roligare att lyssna på ingen av oss somnade (dock önskade vi att vi tagit ett glas/flaska till).

 

Fredagen var inte dålig den heller! Det började med en liten lek som Giz, tipsade om (alla deltagare skulle bjuda på en drink/shot, så man går runt till allas lägenheter och dricker det personen bjuder på och ja…). Det blev super lyckat!

Hoppas att vi får göra om det snart!

 

Men de bästa med fredagen var att Alexandra D. var här! Den underbara människan såg till att jag kunde gå på både festen och efterfesten innan jag somna (i rätt rum)!

 

Det blev ganska mycket slarv på festen, en och annan ofrivillig dans, men det blev bra ändå.

 

Lördag… Ja, sen kom lördag… Tar det en annan gång…

 

Nu måste jag diska och städa, har tvättstuga imorgon vilket är bra med tanken på hur många olika personer som lånat min säng!

Sen så kan man kanske få besök imorgon, man vet aldrig. Människan kanske råkar (bara råkar) ta tåget som går på torsdag istället… (Eller vad tror du, Björn Gustafsson? *ler*)

 

Det kommer självklart komma upp bilder på allt (så du vet Mattisgården <3), men måste självklart få alla bilder först!

 

Dagens I-landsproblem: Jag vill ha högtalare så att jag också kan lyssna på super hög musik!  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0