J'imagine tes sourires. J'imagine qu'ils sont pour moi et je tremble de joie

Sitter och äter på mina ”French” toast och tänker på en viss fransman och en viss frankrikevecka.

Min absoluta favoritmat med ett hemligt recept” lagad med kärlek”.

 

Funderar på att åka ditt till jul… Skippa allt och bara packa väskan och dra dit en vecka.

Saknar det så jäkla mycke!

Gå upp mitt i natten för att kladda på ditt ansikte, för att sedan få en sömnlös natt dagen efter. Vi var som två små ungar, med varsitt gäng som vi bestämde över. Det roliga var hur det sluta med att alla vänd från min sida till att utsätta oss båda för bus.

 

Synd att du inte kan svenska för då skulle du fatta hur mycket jag saknar dig och ditt leende just nu!

 

Men det som händer i frankrike stannar i frankrike.

 

”Amore amore, en röd ros till oss båda”


Är du en tyst tiger?
Postat av: mmp `´

NORUI! GE MIG BILDER! MER BILDER PÅ BLOGGEN SKA DET VA :) <3

2009-09-04 @ 22:58:19
URL: http://mjofsen.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0