girl they won't believe it

Jag känner mig lycklig, jag vet inte varför men jag känner mig super lycklig.

 

Det spelar ingen roll att jag har två kontrollskrivningar imorgon, att det är svin kallt i min lägenhet eller att snubben i glassbaren inte hade någon glass, jag känner mig super glad ändå!

 

Inte ens fågelmobben kunde inte rubba min lycka!

 

Ja g tror att det beror på att hösten är på gång nu. Underbara hösten med alla mysiga mössor och kappor. Sen får vi inte glömma alla mysiga kvällar då man kan sitta med en bok i handen, bra musik i bakgrunden och så ett gott te som håller en varm i kroppen medans flisfilten värmer utanpå.

 

Jag är nog en riktig höst människa!

 

Nu är mitt te klart, så nu ska jag sätta mig och plugga!



Dagens I-landsproblem: Det finns inte trådlöst nätverk överallt i Södertälje!    


Joss Stone – Girl They Won't Believe It


Är du en tyst tiger?
Postat av: Amanda och Fanny

hej hej Nour!



Hur är det med dig? :)

Kramkram / Ama och Fan

2009-09-21 @ 13:56:28
URL: http://hulleochbulle.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt!



Jodå, men oss är det bara bra. Vi är ju precis som du sa i Norge. trivs jättebra.. vad har du för dig då? kvar i e-tuna? pluggar? :) kram

2009-09-21 @ 19:13:25

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0