Oh, sweet morning, Is your head not right?

Helt otroligt!

Håret står upp åt alla håll och kanter, maskara under ögonen och massa blåmärken!

 

Ja, så kan det gå om man somnar på golvet hemma hos mig!

 

Ska nog knalla över till F och kräva massage, han är juh skyldig med det!

 

 

Prata med mor och hon berätta att tjocka släkten (som inte är så tjocka utom en som är gravid) kommer till Sverige imorgon. De är på en ”ladies only” semester. Så jag går och hoppas på paket! (Hoppas även att Stora Klumpen hjälper mig att få paket! Om du gör det Nasse, får du ta med två kompisar till stora syster!)

 

Dagens I-landsproblem: Behöver åka in till stan för att köpa tyg, men har inte tid till det!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0