Oh, daddy, dear, You know you're still number one!

”Slå tillbaka, om någon slår dig så slå tillbaka!”

 

Klocka ord från far till dotter.

 

Jag saknar min pappa! Han har alltid tagit hand om mig och vetat alltid vad man ska göra och hur man ska göra det. Även fast han fortfarande finns på telefon så är det inte samma sak!

 

Jag kommer ihåg en gång då jag var riktigt illa ute, han åkte i 210 km/h bara för att rädda mig!

Eller som den gången jag skulle vittna och han var på konferens, så lova han att jag inte behövde oroa mig alls. För de skulle bara våga röra hans dotter!

 

Även fast han inte alltid varit där, så har han alltid gottgjort det på något sätt.

 

Men bäst av allt är nog att han alltid lyssnat på min sida av historien. Hur dum, idiotisk och fel jag än varit!

 

Jag har nog haft världen bästa pappa!

(Eller vad säger du Stora Klumpen?)


Är du en tyst tiger?
Postat av: "stora klumpen"

jorå,han är helt okej ;)

2009-10-19 @ 20:57:33

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0