killer Queen

Har bokstavligen talat låst in mig på toaletten för att kunna blogga!

 

Det är folk över allt!

 

Gick in på mamma och pappas rum, där satt det folk, gick till vardagsrummet där uppe, där var det fult, gick in på badrummet där uppe, där var det folk, gick ner till köket, där var det folk, gick till vardagsrummet där nere, där var det folk, gick in på mitt rum där var det folk, gick ut till pappas klinik, DÄR VAR DET OCKSÅ FOLK!!

 

Så nu sitter jag på golvet i badrummet där nere och försöker samla tankarna…

 

Pantertanter, mormor, en gravid kusin och massa annat folk!

 

Jag behöver andas!!

 

Ne nu måste jag ut och kolla om jag kan fixa nya kläder.

 

Dagens I-landsproblem: Smör, hur vet man att det är i rumstemperatur? Man vet juh inte vad den har för form i rumstemperatur!!!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0