i want to break free

Jag var ledig idag…

Men ändå gick jag till skolan vid 13.23 och kom inte hem för än vid 23.17.

 

23.17 kom jag innanför dörren till min lägenhet! Och då tar det 2 minuter och 40 sekunder att sega sig till skolan hemifrån mig!

 

Vad har jag gjort i skolan då?

Jo, det ska jag tala om för er! JAG HAR PLUGGAT!

 

Har nämligen min första tenta imorgon, och jag har repeterat ALLT vi gjort.

Så om jag failar imorgon så vet jag inte vad jag gör!

 

Nu ger jag upp för idag. Jag ska sova.

 

Dagen I-landsproblem: Sömn, man skulle hinna med sååå mycke mer om man inte sov!!


Är du en tyst tiger?
Postat av: en tyst tiger

gick det bra då? =)

2009-10-21 @ 15:03:02

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0