don't cha...?

Okej, jag kan ha slagit i huvudet ordentligt… Så ta detta inlägg med en nypa salt är ni gulliga!

 

Zaza påstår att jag har en sån där grej som kallas för kvinnliglist. Jag vet inte riktigt än vad det var hon hade rökt på (älskar dig *ler stort*) när hon sade det där… Men hon kan ha lite rätt.

 

För jag har tänkt och kommit fram till att jag brukar få som jag vill (för de mesta).

 

Så nu ska jag rikta all ork och kraft åt ett håll!

Jag vill ha det jag vill ha när jag vet vad jag vill ha!

 

Just nu, så vill jag ha en förvirrande sak. Men jag ska ha det (till varje pris!) innan jul (eller precis efter jul)!

 

Jag kan juh inte ha kakan utan att få smaka på den, det funkar inte så i min värld…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0