Regler är till för att brytas

Svart, mörkt och kallt!

Det är precis vad det är just nu.

 

Jag fattar inte hur det kunde sluta så här? Eller ja, det är inte över än…

Men va fan! Är skit nära på att flytta hem, orkar inte hålla på med något som inte känns rätt. Känns som jag är på fel plats vid fel tidpunkt hela tiden!

 

Jag orkar inte med töntiga lekar, jag orkar inte passa tider, jag vill inte det här! Vill flytta till Borås! Eller Göteborg!

 

Idioter och vildsvin! Hela bunten!

 

 

Vad fan håller du på med?

 

Vill ha N+N=Z…

Kom och ta mig långt härifrån till en plats där det växer sockerbitar på träden!

 

 

Dagens I-landsproblem: Jävla fågel flög 2 meter ifrån mig så jag höll på att bli påkörd av en snubben utan rosaleg!


Är du en tyst tiger?
Postat av: MMPF `´

Kom igen Nour! Hitta tillbaka till motivationen va fan! Allting är inte som en dans på rosor hela livet, det vet du :)! Man möter motgångar hela tiden och det är bara att skita i dom och visa att du klara av dom bättre än vad folk tror! Jag tror på dig Nour!



<3<3<3

2009-11-11 @ 21:36:39
URL: http://mjofsen.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0