last christmas

Borde egentligen sitta och plugga en kan inte motstå julhysterin som råder i hela huset!

 

Julstjärnor, julkrans, glitter, lussekatter, julgran och allmänt mysigt.

 

Jag är verkligen en sucker för julen!

Kom på att om inte jag skulle fira jul, så skulle jag nog spara tusentals kronor.  

Det är väll det mamma och pappa kommer göra i år, med tanken på att pappa slipper åka och handla ingredienser till mig var femteminut i år.

 

Hoppas att Stora klumpen tar över nu så att mamma och pappa har massa gott i år också!

 

Så nu kanske några av er undrar när min önskelista kommer upp?

Oroa er inte den kommer, den kommer!

 

Men tyvärr är jag inte hemma i år heller, det blir österrike i år med. Nyår i Wien och julafton plus juldagen i Linz. Men tomten hitta mig förra året så han gör det nog i år också!  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0