champagne red light

Sliskiga jävel!!

Jag garvade nästan ihjäl mig!! tänk att människan har gått runt och väntat på att jag ska bli äldre!

 

HELT SJUKT!!!

 

Ja, vad är det nu nästan tre nätter i Etown och har redan lyckats ta mig längst hela memory lane. Det är som om min ipod också förstått att vi är i Etown.  Ena ”filosofi från ett blommigtgolv”- låten efter den andra har spelats.

 

Det är som om väggarna förstår att det är dags att skapa något magiskt, för den ena efter den andra iden har ploppat upp.

 

Etown är speciellt, det har sin egen charm… Man måste vara härifrån för att förstå känslan av att komma tillbaka till Spökstaden.

 

Dagens I-landsproblem: Satan vad illa man mår efter pepparkaksdeg!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0