can you put a smile on this face?

Vad gör du nu? Var bor du nu? Vem är du med just nu? Vem älskar du nu? Var hittar man dig är du är ledsen? Var hittar man dig när du är glad? När kände du dig osäker senast? När var senaste gången du kände dig som gladast? Vem var du med då? Vad har du för status på facebook? Vad känner du för just nu? Vem vill du vara med? Vem saknar du? Har du några husdjur? Bor du fint eller skabbigt? Bor du inne i stan eller utanför? Bor du själv eller med någon? Ångrar du några beslut du precis tagit? Är du lycklig med din tillvaro?

 

Men det jag egentligen vill fråga är saknar du mig ibland? För jag tror inte att jag saknar dig, jag vet bara att jag skulle vilja säga ”Hej” till dig…

 

När allt är gråt och trist har tankarna en vana att flöda längre bort än stadens gränser. Vart tar de vägen? Till ett varmt Paris? Eller en stormig liten stad i Skåne?

 

Det är en dyster hemlighet. Men de som känner mig vet nog bättre än vad jag vet...

 

 

Dagens I-landsproblem: Jag förstår inte varför min blomma håller på att dö… Sen har jag besluts ångest för jag vet inte vilken fisk jag ska köpa.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0