älskar att älska dig

Journalistprogrammet lockar som bara den just nu!

 

Vill bara vässa pennan och skriva massa skit om ingenting alls!

Sen lämna in det för att få det kritiskt granskat av folk mer för många åsikter.

 

Men nepp, har man gjort en plan får man ta och följa den!

 

Har lagat mat nu, ska äntligen äta riktig mat! Helt sjukt hur jag har levt på chokladbollar och muffins den här veckan. Inte bra!

 

Men har varit så nere, jäkla väder och dåliga tider (åtta till fem varje dag (typ)). Det är nästan upplagt för att man ska bli deppig!

 

Ne, imorgon blir det riktig frukost, riktig lunch och gymkort!!

Ja, gott folk, jag ska börja träna!

Och nej, jag har inte slagit i huvudet!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0