We'll play the damn prankster

Så efter att ha sovit i över 13 timmar så mår jag prima nu.


Ska börja plugga fysik B så att jag inte failar totalt på provet. Så detta innebära no - körning för mig idag... Buhu för mig då!


Men nu är det bara så att jag älskar min kära vän som ringer nonstop, bara för att människan har "En plan". Hahaha! Hur söt får man bli?

Men tror inte att din plan är bättre än min... Jag "liksom" äger *ler ondskefullt*


Plan A: Skrota direkt, funkar ändå aldrig!  

Plan B: Egentliga "Plan A" men man kallar den för "Plan B" för säkerhets skull.

Plan C: Den näst bästa lösningen.

Plan D: Katastrofala, oanständiga och desperata åtgärden...


Så nu har du fått din förklaring <3


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0