viva la paris <3

Jag funderar på att möblera om i mitt rum. Jag vill se stjärnorna innan jag somnar!

Har alltid sätt stjärnorna innan jag somnat. Det har pappa alltid sätt till, när man var liten så satte han upp en stjärnmobil ovanför sängen. När man sedan blev stor så låg sängen nära fönstret så att man kunde titta ut.


Men allt jag ser nu innan jag ska sova är massa fjärilar, det vill säga om jag fäster blicken uppåt.


Men om jag tittar till vänster så ser jag faktiskt stjärnor... Min fondvägg, med stjärnor som lyser i guld, silver och brons beroende på vad de är för belysning i rummet.


Pappa kanske viste vad han gjorde när han sade att jag skulle ha den här väggen som fondvägg...


Jag måste nog ändå ha världens bästa pappa!


Nu ska jag bara övertala människan att öppna ett nytt konto till mig, det vill säga resekont!

Pappa betalar indeed! Hahaha! (Men självklart kommer det kosta halva garderoben! Fan ta röda korset och myrorna som ska få alla mina kläder!!!)  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0