six feet under the stars

All ångest, alla kalla kårar och allt hat bara smälter bort när du ler mot mig <33


Det är helt otroligt hur en människa kan påverka allt man gör. Även fast vi bara pratade i telefon nyss, så kunde jag ändå höra ditt leende och känna värmen från dig.


Bästa är när det blir helt tyst och så börjar båda sjunga på någon låt som vi har i huvudet... Det roliga är att vi nästan alltid tänker på samma låt! "I love you, you are perfect..."


Men det bästa med dig är att du vet när du ska ringa. För varje gång du hör av dig, så är det en stund då jag behöver dig. Som när jag får dåliga nyheter, klick och så har jag fått ett sms från dig som frågar hur det är med mig... Eller som idag, jag sitter och deppar för all plugg jag har och så ringer du och sjunger en låt i örat på mig som du tycker att jag "...bara måste få höra!!".


Jag saknar dig... Jag har förlåtit dig för balen, vill juh inte gå med någon annan än dig, vi hade juh bestämt när vi var små att det skulle vara du och jag... Men studenten, det kommer du få jobba massa för att jag ska förlåta dig för <33


Hör av dig till mig igen imorgon efter klockan 13. Borde ha skrivit klart då...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0