rosa elefanter under min säng

Fick min valsedel idag. Eftersom jag inte lyssnat på allt prat om val och liknande så hade jag ingen aning om vad jag ska tycka eller tro. Så jag prata men Mill och människan var omöjlig att förstå sig på!


Men min slutsats blev att Mill tänker rösta på det jag inte röstar på, inte för att jag ens själv vet vad jag kommer rösta på men han verkar veta det...


Så nu ska jag läsa på och sen rösta (när det nu är man ska rösta, hänger verkligen inte med den här gången...).


Men en annan bra nyhet är att far har fattat galopperna om mina framtida planer. Vilket är bra då han tycke att jag skulle satsa på det. Eftersom "Jag kan inte veta vad du kommer att bli lycklig av utan det vet bara du. Sen så måste du tänka på familj och dylikt...", det han inte fattat dock är att jag inte kommer att ha några ungar (ja, inte förrän jag är 35 eller något...) eller ens vara gift.


Men pappor vill alltid se en som en liten unge som inte ens kan cykla eller gå!


Min kära mor är värre hon ser en som ett spädbarn som inte ens kan äta själv!

Som idag, eftersom jag har fixat tandis grejen, så har jag ont så jag äter filmjölk när jag kommer hem för att dämpa smärtan efter skolmaten. Så idag, så kom hon och börja mata mig! Jag skojar inte, hon tog skeden ifrån mig och bara "Gapa stort!".


Ja, min valsedel är nog skickad till fel person... Känner mig inte myndig alls just nu.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0