Pappa hänger hinkar i taket pappa hänger hinkar i taket Pappa hänger...

Det kan inte bli bättre...

Deppmusik, tyska boken och fysik B imorgon kväll!


Kan det inte ta slut snart?

Längtar till den 27/6. MEN ännu mer till den 6/6!!!


Jag orkar seriöst inte mer! Har fått nog!


Ge mig sommar, sol, bad, grill och fest!

Ge mig sena nätter och sovmorgon!

Ge mig glass och jordgubbar!

Ge mig NUUUUU!!!


Är du en tyst tiger?
Postat av: M

svar: Jaa, fast inte måndag då åker vi till Bodaboooorg!! Yey, jag får vara 8år igen!

Och tisdag och onsdag kan jag nog inte heller. Eller jaa tisdagen vet jag inte, men troligtvis inte :P haha

Så torsdag för då har jag baar ett prov typ 3 eller nått. Yey, jag längtar tills nästa vecka. Och imorron!!!! Baal. Kommer du? :D:D:D:D

2009-05-07 @ 18:38:33
URL: http://malinmohman.blogg.se/?tmp=26130708
Postat av: M

Kan jag visste! hahaha :P

Har bara lite saker då och då nästa vecka ju!



Yey!! Jag kommer vara mannligaste varelsen i klänning där, eller jaa av alla!

2009-05-07 @ 18:48:51
URL: http://malinmohman.blogg.se/?tmp=26130708

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0