när du slutat drömma är du död

Jag tror... Jag tror att jag kommit över det nu...

Allt ordnar sig till slut!


Man kan inte hänga upp sig på något som ligger i någon annans händer. Det är bara slöseri med känslor och... åtgärden? För varför försöka när man inte ens får en ärlig chans?

Äh, vi får se hur det blir...


Men vad som än händer så vet jag att jag kommer klara mig. För även fast detta är halva min dröm, så skulle jag bli lyckligare om den andra halvan slog in!


Men jag har inget val... Måste uppfylla de ena för att få göra den andra i lugn och ro. Fast vi får se hur det slutar.


Dock känns det skönt att det är över. Det är över nu och för alltid!


Är du en tyst tiger?
Postat av: M

YEY!! Fixa nån med ny smak på läpparna och en bil, fulltankad behöver den inte vara jag betalar :P

2009-05-13 @ 21:39:09
URL: http://malinmohman.blogg.se/?tmp=26130708

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0