Måndagsbarn

"Jag hoppas verkligen att du är lycklig nu för du kommer aldrig hitta en kille som är lika bra som mig!"


C är inte lite självgod han!  

Börjar helt ärligt trötta på honom rejält!


Vem tror du att du är?


Ska berätta för dig att jag är extremt lycklig utan dig. Jag kommer nog aldrig vara så lycklig som jag är just nu. Sluta lägga dig i mitt liv när du inte har något i det att göra!


Måste säga att det inte finns plats för sådana som dig i mitt liv längre. Jag är trött på att behöva göra plats åt ditt ego hela tiden!


Jag måste säga att just nu så är jag bara omringad av personer som gör min dag helt underbar. Personer som inte lever för att skapa problem eller dra ner andra. Jag är lycklig nu!


Så C, du kan sluta hoppas nu. Jag är lycklig utan dig!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0