I've got you under my skin

Vi möt i regnet. Båda kommer från varsitt håll. Vi går i våra egna små världar. Men när våra blickar lämna marken för en kort sekund, möter de varandra. Precis som vi möter varandra på en regnig väg. Våra blickar möts precis som våra kroppar. Du lyssnar på din musik, jag lyssnar på min. När en regndroppe faller ner på min läpp och jag slickar bort den, så ler du försiktigt mot mig. Jag ler tillbaka. Ditt leende växer. Inom kort så har vi gått förbi varandra. Vi kommer nog aldrig träffas igen. Vårt korta möte kommer att glömmas bort. Vi kommer definitivt inte att komma ihåg varandra. Två främlingar som möter varandra på en väg i en regnig stad...    



Because you're the most beautiful person my world has ever known, and you will be my downfall, you're the one that unwittingly holds the power to break my frozen heart, but even with that knowledge, I can't leave you, I'm addicted to the world I have with you in it, I'll take my doom anytime, just to spend my last with you.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0