I taket bland fjärilarna lyser stjärnorna

Kan inte sova ikväll. För många tankar som snurrar runt i huvudet på mig. Tankar om framtiden, tankar om de som hänt, tankar om dig, tankar om sommaren, tankar om aldrig tar slut.


Ligger i min säng och ser hur solen sakta men säkert är på väg upp. Jag ska upp om några timmar, men jag måste somna först.


Gryningen eller skymningen, vad är vackrast egentligen?

Den nya dagen som kommer, som är fylld med nya chanser och möjligheter... Eller dagen som har varit, dagen som har bidragit till den personliga historian, "berättelsen om mig"...


Är du en tyst tiger?
Postat av: Alexandra

sv: hehe okej jo jag me:P

2009-06-01 @ 06:26:43
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0