Funny how the years Just pass us by

Så nu har jag bekräftat Stora Klumpens hemlighet!


Eftersom det är Stora Klumpens hemlighet så var jag tvungen att berätta det för alla jag känner! (SKOJA!!)


Men nöten hade slarvat lite så jag rätta till några av hennes misstag så att det skulle förbli en hemlighet... (Nasse, om du undrar vad det är så får du helt enkelt skriva att du undrar i en kommentar så berättar jag för dig i ett mail :P hahaha! (ja, jag har lite tråkigt just nu!))


Så nu sitter jag här och tråkar med tyska boken och IE och önskar att jag låg på en strand, med en piggelindrink i handen eller en smirr (mums!)...


Mor och far har fortfarande inte bestämt sig för vilken dammsugare de ska köpa, så därför blöder jag näsblod nästan 24/7. Doktorn suger då hans mediciner inte funkar, utan de gör saken värre!


ÅNGEST!!!

Hatar tyska fattar inte varför jag läser de språket!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0