Doften av vanilj

Jag läste precis någons blogg där det stod något om att man gjorde massa annat när man skulle plugg...

Kan lugnt säga att jag kände igen mig.


För när jag ska plugga så kommer jag på...


Att jag är hungrig,

Så jag äter

Eftersom ingen annan är hungrig så äter jag framför teven...

Sen dricker jag te

Jag dricker mer te

Äter frukt för jag kommer på att jag inte gjort det på länge

Jag kommer på att jag inte kollat min blogg

Så jag kollar min blogg

Jag kollar andra bloggar

Jag kollar bdb

Jag kollar facebook

Sen bloggar jag lite

Jag bloggar lite till

Jag tittar på allt jag har att plugga på...

Jag får ångest

Så jag bloggar en gång till

Jag dricker mer te

Klockan blir "ååå nu går det på tv..."

Jag kollar på "ååå nu går det på tv..."

Klockan blir "Shit"

Jag hetspluggar

Jag får ångest så jag går och lägger mig...


Ja, nu är jag inne på min tredje kopp...

(Är så deppig att jag har 4 sockerbitar i mitt te just nu...)  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0