boom boom

Ännu en dag som jag har sovit bort...


Vet inte vad det är med mig. Men så fort jag kommer hem från skolan, så faller ögonlocken ihop och jag dåsar bort. Visst det är skönt att sova ett par extra timmar, men det slutar med att jag får en hög med läxor som måste göras sen.


Men idag var det extra mysigt. Jag vakna av att regnet slog mot rutorna och det kändes som om jag var mitt i en storm.


Så nu sitter jag här med min kopp te, alt. Medicin och så bra musik i bakgrunden. Men grejen är att jag inte får något gjort då instruktionerna till uppgiften är lite luddiga (som allt annat med den här kursen!)...


Väntar även på att en vän ska komma över och hämta inspiration. Men jag minns inte om det var jag som skulle ringa eller tvärtom...  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0