Bakslag och stryptag

Dansa ut det, dansa så som du aldrig dansat!


Måste få ut det här, måste dansa ut allt, måste bli av med denna hemska känsla...


En piruett du och är fri på nytt, en snurra runt tills du inte känner marken runt dig, snurra runt tills du faller... Nu faller jag, undra om jag kommer slå i, undra om det kommer att göra ont, det beror nog på vad jag faller på...


Men smärta är inte något jag känner av längre. Det bara finns där.

Missförstå mig inte, jag är inte trasig! Nej, jag är bara lite sliten...

Jag behöver dansa!


Skulle behöva min stjärna, mitt ljus i mörkret, min prins, min riddare...

"Vad står du där och drömmer för? Lägg dig ner och sikta mot stjärnorna!"


Vi siktar, siktar högt som vanligt... Men vi faller också och när vi gör det så gör det ont...


Vad står du där och drömmer för...

Men frågan är om jag ens vill drömma...

Kanske borde sluta drömma, lägga ner allt... Bara slumra till...

DANSA UT DET!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0