And if the man can't dance, he gets no second chance

Jag vill ha en ryss!


Jag har tänkt på detta hela dagen nu...


Det är något med deras hårda stil, när de står där och ser lite farliga ut.

Har alltid drömt om att vara med i den ryska maffian.

Folk brukar heja på Bond men jag hejar på skurkarna!


Sen har vi vodkan (piggelindrinkar <33) och så riktig kaviar! Obegränsat med piggelindrinkar är inte något jag säger nej till!


Men tillbaka till själva ryssen. Alla ryssar föds med magrutor och en tallang! Det är allmänbildning att veta det... För de drillas från när de är minisar till att uppnå toppen av sin tallang.


Tänk dig att du ligger och sover så vaknar du till att snubben sitter och spelar en låt som han skrivit till dig i sömnen! Kan det bli bättre?


Så jag skiter i att (som Elin sa) mina barn kommer få heta Svetlana och Olga!


Fast om man väljer en ryss så är man nog fast för resten av livet...

Till döden skiljer oss åt, BOKSTAVLIGEN TALAT!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0