ana kibban mota

Idag har varit en bra dag...


Dagen började med att jag cykla iväg till kyrkan för att tända ljus (igen). Sen prata lite med en av systrarna, som lyckoönskade mig inför studenten och gav mig massa kramar. De är så snälla påminner om mormor så mycket att man nästan börjar gråta.


Sen bar det av till en tyg affär för att glo på sidenband och liknande. Hitta två olika alternativ som jag gillade men vi får de hur de blir. Allt hänger på vilka skor det blir...


När jag stod och glodde på alla 100 band så ringde mor och berätta att jag skulle ta mig hem fort ifall jag ville med och handla. Jag säger bara, OM vi handla! Vi köpte upp hela stället! Vi kan bygga om pappas djurklinik till en affär istället!


Ikväll blir de ett glas vin med mor och far ute i trädgården. Morsdag idag...

Mamma gillade sin present som hon fick av mig (6st champagne glas). Av Stora Klumpen fick hon en KRAM... Mupp!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0