Allt är inte som de ser ut att vara under ytan

Jag har blivit spådd!


Det var rätt mycket om min student, med tanken på att det är de enda som kretsar kring min aura. Men jag skulle fria och vara jätteglad, men så skulle jag möta problem under dagen. Några jag känner skulle börja tjafsa och jag skulle hamna i mellan. Men detta skulle tydligen vara ganska stort eftersom hur många som än kom i mellan så skulle tjafset inte ta slut...


Men sen så var det något om en resa... Jag skulle få uppleva något jag tidigare varit tveksam mot men det skulle visa sig vara en riktigt bra upplevelse. Men bäst av allt var att det finns en god nyhet på gång... Något som kommer att hjälpa mig i mitt liv.  


Och några andra saker.


Allt som allt så var det en bra läsning. Och den som spådde är en pålitligkälla. För det den människan brukar spå händer alltid! Det finns inte en enda människa som sagt att det inte är sant...


Så det som väntar mig är en ljusframtid. Hoppas att det är sant nu...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0