Alla goda ting är två

Bästa ordet att beskriva gårdagen är nog "malplacerad".

Ett tag fattade jag inte ens vad jag gjorde där! Men det fanns stunder (som då jag hängde upp och ner eller när jag trodde att jag skulle flyga bort) så det kändes helt rätt.


Men jag älskar staden så vad som än hände så gör det inget, för jag fick vara i Sveriges bästa stad. Inte nog med det men det fanns ögongodis ÖVERALLT! Om det slutar med att jag bor kvar i Sverige när jag blir "stor", så är det där ni kommer hitta mig.


Eftersom det blev så sent igår kväll så var det inte konstigt alls att jag sov bort halva dagen. Men när jag vaknade var tanken att jag skulle plugga...


Men så har det inte blivit! Eftersom klockan är snart halv sex så är det inte mycket kvar innan det är dags för 13H och GG. Så kommer nog inte få något gjort idag. Får nog sitta sent ikväll med allt och försöka göra klart allt...


Mor mobbar mig eftersom jag suttit i köket och moffat frukt hela dagen. Hon påstår att jag försöker kompensera upp för all den frukt som jag inte äta under min livslängd. Har juh bara ätit ett äpple, två apelsiner, några mandariner och så vattenmelon! Inte alls mycket, om man tänker på att jag suttit i köket sen klockan ett och nu är klockan snart halv sex. Eller?



Dagens I-landsproblem: Jag vet inte vilka pj's jag ska ha på champagnefrukosten!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0