6me

Detta känns lite skumt...


Ska packa inför resan imorgon. Så jag fick för mig att prova mina kläder för att se ifall allt sitter som de ska och ifall något är lite snyggare än de andra.


Men eftersom folk skriver på msn hela tiden så blir jag tvungen att ta pauser då och då. Så just nu sitter jag i spetsunderkläder och stayups med spetskant... Hur jag hamna i denna outfit är ett mysterium!


Eller egentligen inte för underkläderna har jag haft hela dagen och stayupsen tog jag på mig nyss för att kolla om de var hela... Men att jag sitter i bara dem är nog lite skumt för den som skulle kliva in i mitt rum nu...


Tur att jag inte har cam på den här datorn! Annars skulle det se skummare ut!


Men måste säga att detta ser bra ut annars!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0