05

Saknar det...


Kommer ihåg den tiden då allt var underbart. Då man inte behövde oroa sig för hur vädret skulle bli. Då man sprang ut i regnet bara för att få hoppa i alla vattenpölar. Jag kommer ihåg hur det var att sitta och vänta på något gott, och sen när man fick det var det som julafton och ens födelsedag på samma gång.


Jag kommer ihåg alla promenader, alla bilder, alla trix vi gjorde i gräset, alla de gånger vi prata med enbart våra ögon.


Ibland önskar jag att vi kunde gå tillbaka. Men då minns jag...


Hela min världsbild förstördes den morgonen (eftermiddagen). Trodde inte att det var sant...


Saknar allt som man gör när man är så där...


Är du en tyst tiger?
Postat av: Ssara

sluta vara så emo :P

2009-05-09 @ 12:37:58
URL: http://swerina.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0