whatever helps you sleep at night

Ibland blir det fel, ibland blir det inte som man tänkt sig, ibland går allt åt skogen!


Men ibland måste man ta risker, man måste våga göra det man aldrig skulle göra i vanliga fall. Man måste ta risken, ta chansen, göra det man borde göra fast man inte vet om att man borde göra det.


Det känns som om jag talar i gåtor! Men kan inte förklara riktigt det jag vill ha sagt, vet inte hur jag ska göra det...


Jag har tagit ner en affisch, jag har plockat fram en bild, jag har hoppat ner för de sista trappstegen, jag har jagat bort en hare och tittat på en fågel.


Har även undersökt de gråa nyanserna. För inget är bara i svart och vitt det finns även en grå yta... Ett ställe där man kan få diskutera vad som egentligen är rätt och vad som är fel.


Jag funderar alltså lever jag, eller hur var det?


Jag tänker, jag tänker för fullt!


Vad händer nu? Vad ska hända nu? Vad väntar vi på?


Är det över snart? Tror inte det...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0