the tag

För första gången i mitt liv så började min födelsedag bra idag!

När jag vaknade kunde jag knappt tro att det var sant, kunde det vara möjligt att jag skulle få en bra födelsedag för en gångs skull?


Otroligt nog så var det en bra dag i skolan också, till och med tyskan gick bra!

När skoldagen var slut så kunde jag knappt tro att det kunde bli bättre det kunde juh bara gå utför nu!


När jag kom hem så fick jag göra mig i ordning för innan det var dags för middag med klassen så skulle jag firas av familjen. Till min lycka fick vi besök av några vänner till familjen =) Mina favovännertillfamiljen!!!


Fast än jag tappa min tårta och fick en annan så gjorde det inget få dagen gick bra! Det var underbart att man för en gångs skull fick en bra födelsedag, inga bråk, inget tjafs och inga besvikelser!


Men så klart kommer bakslaget där man minst anar det!


Men efter några tårar på en kär väns axel, en halv flaska vin, några bowling omgångar och en fjärde dels Smirnoff så kändes det inte längre som om hela dagen var förstörd!


Fattar inte hur man kan dra ett sånt skämt på ett sånt ställe!


Aja, tänker inte bry mig om det! Tack för den, hoppas ni hade kul ändå!


Nu ska jag dricka upp min niv och sen sova, nattinatti =)


Är du en tyst tiger?
Postat av: en glad smirnoff bowlare:D

De var ju inte kul att du blev ledsen :( men de var ju kul att du hängde me på bowlingen efter:D (trotts att du nästan drack upp min smirnoff och körde några av mina rundor:/ ) men de gick ju bra för dig:D ... de gick bra för mig sen sista när ni hade stuckit... fick nästan en kalkon på sista:D

2009-03-14 @ 02:09:20
Postat av: moi

nee jag drack inte upp allt, bara en fjärde del typ... eller kanske en tredje del (A) haha men det var kul! fast håkan och lukas slog mig med massor :( kalkon? jag vill ha hans tröja, han snubben! den såg myssig ut juh!!

2009-03-14 @ 11:32:33
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/
Postat av: en glad smirnoff bowlare:D

haha.. kalkon = 3 strikes i rad. du vill bara ha du ;) .... :D

2009-03-14 @ 13:21:24

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0