Ta tag i mig och släpp mig

Okok, jag vet vad jag sa! Ord för ord, allt som sades, inget är glömt. Men jag kunde inte låta bli!

Nu när jag fått en partner in crime så kunde jag bara inte låta bli!


Jag börjar gilla Nico mer än Niko! Så min teori om att alla som heter samma sak är lika börjar brista... Fast å andra sidan så heter det inte samma sak utan det uttalas på olika sätt!


Men Nico (för er förvirrade så är detta Nicolina) och jag har planerat, hon jag och godis i Rothoffs en sommardag! För det är tillåtet i parker.


Så Niko (MUPP), du kan vara sur hur mycket du vill =)

Hoppas att du inte har något emot att jag har kul medan du är sur :P


(Hahahaha, nu kommer du bli super sur för att jag blogga om dig igen, but I know you love me (A))


Såå pray to god att ikväll blir något extra, kanske träffar Nicos present till mig =D


En annan bra nyhet är att far ska till SKÅNE snart! Detta innebär att med lite smör och kanske en gnutta valp ögon så kanske jag får hänga med :D YEEEY!


Är du en tyst tiger?
Postat av: sara

aaw. kolla. du fick lite mys ändå!

2009-03-16 @ 21:26:36
URL: http://swerina.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0