svenska, pasta och pingu

Sitter i skolan och pluggar Svenska C med Olivia och Winns. Vi hungra ihjäl så jag och Winns drog till Pastahuset och fixa mat :D:D:D


Så nu sitter vi i korridoren och moffar pasta, bröd och olika sallader!

Gott, gott och GOTT :D


Vi ska ha vår muntliga redovisning på torsdag och jag tror INTE att vi kommer bli klara...

För just nu sitter Winns och lär Olivia att prata kinesiska (misslyckat försök :P "Jag låter som Pingu" - Olivia) och Olivia har fått för sig att jag inte gillar henne =(


Jag gillar båda massor för de är så satans söta!


Måste nog avbryta dem innan de gräver en tunnel ner till Kina eller något liknande! Söta muppar <33


("Hon är värre än en häst som vaktar höet" - Olivia om mig (försöker dölja vad jag skriver :P))


Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

hehe jag vet att du gillar mig :D

2009-03-24 @ 16:41:47

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0