över och under eller kanske inte...

Pinsamt, pinsamt! Kom på precis vad jag gjorde i helgen!


Allt från att däcka på soffan till att ramla ur en jeep! Ni vet en sån där bil utan tak men man kan dra på ett vitt tak om man vill... Hahaha! Kommer aldrig klara av att förklara hur den ser ut så ska låta det vara nu. Men man har dem när det är krig.


AJA!!!


Men jag är rätt flum av mig... Kom på att jag kanske borde vara seriösare (tråkig) på måndagar (eller ja minst en dag i veckan(A)). Men vad tjänar det till? Det är ganska tråkigt att vara tråkig.


Men kanske ska ta det lugnt ett tag framöver...  


Tre prov, två muntliga uppgifter och så en final match den här veckan... Kanske inte så lätt att ta det lugnt ändå :(


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0