om ja om nej om varför

Igår, var helt underbart!


Vaknade med att det var super hetsigt hemma, för det skulle komma folk hitt och mor stressa för att få allt perfekt!


Men när alla som skulle fira en på dagen hade firat en så var det bara kvällens utflykt kvar!

Vilket blev super lyckat! Fast en del inte mådde så bra och andra inte hade råd så blev det bra ändå. Älskade vår servitris hon var så skön! Snacka om att få gästerna att ha det trevligt och må bra medan de äter.


Men fick mina present kort på massage :D Söta Lina klargjorde att jag hade tur i kärlek, det blev mer godis och underbara Amanda kom fast än hon hade super ont (förlåt, fick så dåligtsamvete! :()


När jag kom hem så tog kvällen till min förvåning inte slut! (YEEY)

Utan det firades här hemma också, eftersom klockan var över midnatt och detta innebar att far fyllde år!! 50+ är han nu, medan jag smög iväg för att köpa hans present så räkna jag ut att han är 33 år minus 2 dagar äldre än mig!


Jag älskar alla mina fjärilar och trollsländor! Tack så mycket allihop!  


Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

Super lyckad kväll! Tack för kvällen gumman och hoppas att allt firande gick bra!! <3<3 ses snart

2009-03-15 @ 22:07:20

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0