Nothing Ever Hurt Like You

Killar suger! Helt ärligt, har kollat runt på bloggar, bdb och andra saker och upptäckt att så fort någon skriver något om att de är ledsna eller inte har det bra, så har en kille kommenterat med en opassande kommentar!


Om man är ledsen så vill man inte höra något jävla skit om att man ska skylla sig själv eller att ni inte kan göra något åt saken, utan att man får klara sig själv... Om detta är de enda råd ni har att komma med så föreslår jag att ni håller käften!


Tror ni inte att vi redan vet att allt är åt helvete? Att inget vi gör kan göra saken bättre? Att ni faktiskt inte kan fixa problemet?


Men har det någonsin slagit er att ni kanske borde dra en vitlögn vid rätt tillfälle?  Eller kanske försöka muntra upp oss med godis eller liknande?


Måste ni alltid komma med de där irriterande skämten och kommentarerna, som senare blir era usla pappaskämt?


Ge mig en kille som kan trösta och jag lovar att ta tillbaka allt jag sagt! Men just nu så står jag fast vid mitt ord, KILLAR SUGER PÅ ATT TRÖSTA!


Är du en tyst tiger?
Postat av: W

Åh ja, alla killar är åt helvete elaka. Och alla tjejer bygger alla sina åsikter på stereotyper från x antal decennier sedan. Generalisera är bra!

2009-03-31 @ 10:46:47
Postat av: moi

jaja men jag kanske har tänkt igenom detta noga?

2009-03-31 @ 16:35:33
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/
Postat av: moi

men om du läser noga så ser du att det är bara killars sätt att trösta som suger!

2009-03-31 @ 16:36:26
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0