Je t'aime à la folie chérie

Seriöst, vad håller jag på med? Är det så här det ska vara?


Det är som en katt och råtta lek, man ger och man tar...


Jag är ganska lost just nu. Men ändå vet jag vad jag vill göra efter studenten. Men lost som sagt...


Jag orkar inte mer helt enkelt, hela tiden är det något som ska göras eller någon som vill något! Jag vill bara ha en lugn dag där jag kan halv ligga i min säng, stänga av mobilen, låsa dörren till mitt rum, ha Ipoden på högsta volym och bara stirra rakt fram och inte göra något alls. Om det ändå gick att göra detta nu...


Fysiken går skit just nu, inte för att jag inte fattar för jag gör det till viss del men för att det är krävande och rätt så tråkigt... Jag förstår egentligen inte varför det har blivit tråkigt för jag har alltid varit nyfiken på hur saker funkar och hur det går till. Men just nu så har det tagit Stopp med stort S...


Det enda jag kan tänka på (känns det som) är en viss stad i Skåne som jag kanske kommer bo nära nästa termin (om jag har tur...). Om jag flyttar ditt så kan vi röja runt igen, så som vi brukade...


Jag saknar mina skånska vänner med deras dumma dialekt som är oemotståndlig, "haj på daj snygging"!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0