"Jag var kär i idén om dig, långt innan vi mötts..."

Jag vet vad du tänker nu! Har Mirr bytt nagellack? :P


Men nej, det här är väldigt old nagellack! Det har alltid funnits under alla lager av nagellack som hon så ofta byter...


Men nu har hon äntligen fattat hur mycket det där nagellacket betyder för henne och hon funderar på att ta chansen att få se det där nagellacket att glänsa igen.


Äntligen förstod jag det nu...


Det är meningen att det ska vara jag och det knallröda nagellacket som passar till alla mina kläder och skor, den där röda nyansen som får mig att känna mig extra speciell varje gång jag tar på det.


Den där speciella nyansen som får en att känna sig speciell...


Alla vet väll hur mycket jag älskar rött vid det här laget? Röd jacka, rött paraply (som försvann någonstans, någon som sätt den?), röda rosor, röd halsduk, röd mössa, allt är rött!


Min egen nyans av rött, som min egen personliga blandning av heroin. Skapad för att passa mig och endast mig, ingen annan!


Är du en tyst tiger?
Postat av: W

Hallo, jag här ;)

2009-03-19 @ 17:23:29
URL: http://yingyi.blogg.se/
Postat av: moi

haha ok :D

2009-03-19 @ 19:11:02
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0