Jag föll i bitar medan du såg på

Jag kan inte fatta det! Vad är detta? Ska det vara så?


Jag har officiellt fallit ner i skiten, jag sitter fast och kommer inte loss! Vad häller jag på med? Det här är inte jag!


Men något har hänt, något som ändrade på allt. Jag gör saker jag aldrig skulle ha gjort, saker jag aldrig borde ha gjort! Jag fattar inte varför, jag förstår mig inte på något, allt bara faller i bitar medan jag står och ser på...


Vad gör du? Vad har du gjort? Är du ok? Hallå?


Jag tänker inte säga det mer, allt blir som det blir...


Jag fattar inte varför det blir så här. Jag är förvirrad, lost och på botten...


"En flaska hitt eller ditt gör inget..."


Jag vill inte hamna där, jag vill inte, jag vill inte!


Är du en tyst tiger?
Postat av: någon!

jag vill på balen (A)^^ kul med bownling :P

2009-03-15 @ 01:56:19
Postat av: moi

jag vet inte om jag ska gå på den... kanske åker bort den helgen! mm det var kul med bowling :)

2009-03-15 @ 20:31:59
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0